Pages

Merhaba İktisatçılar

7 Ağustos 2015 Cuma

Üniversite kapısı
1

03.08.2015 tarihinde İstanbul Üniversitesi iktisat bölümüne kayıt olduktan sonra resmen üniversiteli hatta istanbul üniversiteli oldum. Bu blogu açmamın sebebi ise bu okulda yaşadığım olayları, ders notlarımı, İstanbul'da geçecek hayatımı, ekonomi alanında yapacağım atılımları ve daha fazlasını paylaşmayı planlıyorum. Şuan için üniversiteye kayıt oldum ve bölümümden 1-2 kişi ile üniversiteden 30-40 kişi ile tanıştım. Henüz öğrenci ve iett kartımı alamamış olsam da gayet mutluyum. Ancak şöyle bir şeyde var üniversiteye kayda gittiğimde iktisat fakültesi, hukuk fakültesi ve siyasal bilimler fakültesi inşaat halindeydi.(Yani kapı dışında her yer inşaatta ancak kayıtlar iktisat fakültesinin kütüphanesindeydi ve kütüphanenin Süleymaniye Camii'ye bakması gerçekten çok hoş olmuş. Zamanımın büyük çoğunluğunu bu kütüphanede ya da ana kütüphande geçirebilirim)  Geçen senenin ders programına baktığımda seçmeli ders olarak;

  • İktisat Psikolojisi
  • Uluslararası İlişkiler
  • Bilgisayar
  • Bilim Felsefesi
  • Şehir ve Kültür-İstanbul
  • Uygarlık Tarihi
derslerinin olduğunu görüyorum. Ben çoğu kişinin aksine iktisat bölümüne gelmeyi 4 yıldır istediğim için daha çok kendi bölümümle ilgili dersleri almak istiyorum. Bilgisayar konusunda da kendimi geliştirmek istiyorum ancak sanırım bunu kendi başıma da devam ettirebilirim. İktisat Psikolojisi konusunda kararlı duruyorum şuan için ama seçim zamanına kadar daha ne yaparım bilmiyorum.

Bu arada bir İstanbul Üniversitesi öğrencisi ilk günden şu kapının önünde fotoğraf çekilmez ise olmaz. [bkz. 1](Tabii ki Beyazıt'ta iseniz.)

Bir dahaki gelişmede görüşmek üzere sağlıcakla kalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder