Pages

İktisat ve Toplum Dergisi (İTD)

12 Ağustos 2015 Çarşamba

Davranışsal İktisat
Bugün kütüphanede gördüğüm bir dergi son sayısı olarak 2015 temmuz ayı olmasına rağmen bölüm olarak tercih ettiğim için elime alıp okumak istedim. Kapağını açarken anlamayacağım diye ön yargılı davrandım ancak okumaya başladıktan sonra hoşuma gittiğini ve anladığımı fark ettim bunun üzerine de eve gelince evden iktisada giriş ile ile ilgili kitap araştırmak istedim ve anadolu üniversitesinin sanırım açık öğretimler için yayınladığı iktisada giriş kitabını da buldum ve temel kavram olarak.


  • Kıtlık
  • İktisat
  • Mikro İktisat
  • Makro İktisat
  • Hane Halkı
  • Firma
  • Devlet
  • İhtiyaç
  • Mal ve Hizmet
gibi anahtar kavram olan başlıkları inceledim ve çoğunun aklımda kalması da bana muhteşem bir his verdi. Gerçekten iktisat okumak için gelenler(isteyerek) bu konulara çalışmadan okula gelmemesini tavsiye ediyorum. 

Bu arada ana konumuza dönelim dergi Ağustos ayında Davranışsal İktisat(İktisat Psikolojisi) hakkında yazmış. Önceki yazılarımızı da okuduysanız daha önceki senelerde bu ders seçmeli olarak açılmış. Bu yüzden bu dergiyi almayı düşünüyorum. Eğer alabilirsem burada da ara ara bilgiler paylaşacağım. 

İnceleyebilirsiniz;

http://www.iktisatvetoplum.com/


Ürünü almak isteyenler buradan ulaşabilirler.

*Reklam değildir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder